Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pco- Párky centralizované ochrany

Zásadně chlapovi nekecejte do toho, co nebo jak má dělat. Zásadně mají vše pod kontrolou a pro to co dělají, má vše nějaký důvod.

Dneska jsem si po dlouhé době uvařila k večeři párky. Vzhledem k tomu, že jsem nemocná, to na velké gastronomické výkony nevidím.

Při té příležitosti jsem si vzpomněla jak si kdysi vařil párky můj tehdejší přítel. Vzal párky, frknul je do hrnce, dal vařit a spolu jsme koukali na na televizi.

 

Po nějaké době, kdy mi už přišlo, že párky by už měly být uvařený, ale přítel se tehdy nějak netvářil, že by měl stejný pocit jako já, spíš vypadal, že párky už dávno vypustil z hlavy (spíš jsem měla podezření, že spoléhá na to, že vstanu já a donesu  mu je pod nos). 

Nicméně, ani mně se zrovna nechtělo vstávat a jít do kuchyně. Ale jelikož jsem už odjakživa dobrá duše (že jsem měla v úmyslu mu od jednoho, max. 2 párku odpomoci, na to jsem vážně nepomyslela), tak ve snaze mu to připomenout, povídám: " vaří se ti tam ty párky". Ticho. Buď u něj nastala náhlá hluchota, nebo pod vidinou toho, že mě nadále bude ignorovat, to já psychicky nevydržím, vstanu a půjdu zjistit stav párků já a donesu mu je pod nos. To jsem ovšem neměla v úmyslu.
Tak jsem tedy pokračovala: " Hele, ale já je cejtím, aby ti nepraskly"
On: " Prosím tě, si dejcháš pod nos"

Dál, statečně sedí, po chvílí se zvedá a tady je výsledek. 

Přinesl talíř a hrdě mi ho ukazuje. Já mu povídám : " No, pěkně ti praskly. " On mi odpovídá: " Nepraskly. Ty vidíš prasklý párky, já vidím PCO neboli párky centralizované ochrany. Jako správná blondýna, vypadám v tu chvílí stále nechápavě a on mi znova ukazuje párky a polopaticky mi ukazuje, že se párky zkroutily do zmiňovaných písmen. Aha, tak teď už je mi to jasné. 

 

Autor: Andrea Klusková | sobota 20.10.2018 15:42 | karma článku: 16,36 | přečteno: 532x
  • Další články autora

Andrea Klusková

Když se blondýna rozhodne založit blog na Idnes

Asi v roce 2018 jsem se rozhodla si založit blog. Vlastně ne já. Kamarád mě do toho uvrtal. Už dřív mi lidi říkali, že bych své vtipné story měla zapisovat a napsat knihu, že bych spoustu lidí pobavila.

12.2.2024 v 7:20 | Karma: 14,72 | Přečteno: 439x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Gentlemani asi ještě nevymřeli

Gentlemani nevymřeli. No, vážně. Byla jsem dneska v Albertovi a měla jsem chuť na čoko-banánové mlíko. No, jo jenže v regálu na mě vystrčili příchutě, o který já neměla zájem a hlavně..... strašně vysoko.

1.2.2024 v 7:20 | Karma: 24,68 | Přečteno: 745x | Diskuse| Osobní

Andrea Klusková

Nezletilá matka

Dneska mě pobavily dvě starší paní v MHD. Nastoupila jsem i s kočárkem, měla jsem teda trošku problém "zaparkovat", kočárek se mi v jednu chvílí zakymácel ze stranu na stranu, ale ufff.... zadařilo se.

29.1.2024 v 7:30 | Karma: 31,88 | Přečteno: 1399x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Neprovokuj svou kočku!

Po chvíli se ozvala strašná rána, já a můj milý jsme vyskočili úlekem z pohovky. Já měla v tu chvíli pocit, že nám do kuchyně někdo hodil atomovku. Do obýváku nám vletěl černý mokrý namydlený blesk s vykulenýma očima a my se šli.

27.1.2024 v 11:30 | Karma: 26,95 | Přečteno: 1432x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Když stáří šokuje mládí

Po zbytek pobytu u ní, jsem babičku furt pobízela k jídlu (chápejte, měla jsem starost o babičku, je droboučká, aby se mi nescvrkla ještě víc, s mojí nenažraností a blbým pocitem, že babičku totálně vyžeru.

30.12.2020 v 10:07 | Karma: 30,75 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

O nohy se umím připravit i sama...

Na čele mi vyvstává smrtelný pot, že už si nebudu moci dorazit nohy jiným elegantnějším způsobem, například na mých smrtonosných podpatcích, či jiným způsobem, ale rozhodně ne tak potupným.

30.9.2019 v 9:00 | Karma: 12,62 | Přečteno: 365x | Diskuse| Společnost

Andrea Klusková

Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde...

Řekla bych, že seznamka je ideální prostředí pro psychiatry/psychology. Nikde nepoznáte tolik zamindrákovaných lidí pohromadě.....

21.3.2019 v 0:00 | Karma: 10,91 | Přečteno: 699x | Diskuse| Společnost

Andrea Klusková

Tak jste si aspoň užil ... a už jste

Mám kamaráda, který nedávno taky absolvoval odběr krve a mám pocit, že taky trpí fobii jako já. Jenže ten, na rozdíl ode mě, má od jisté doby zřejmě vyhráno.

24.2.2019 v 18:06 | Karma: 19,73 | Přečteno: 974x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Neodepisuji všem, jsem totiž děsná mrcha...

Tak s tímhle týpkem mám vyloženě chuť pokecat. Ten vzkaz je tak obsáhlý a vyčerpávající, že kolikrát nevím odkud začít. Tak radši nezačínám vůbec ...

15.1.2019 v 20:57 | Karma: 16,87 | Přečteno: 855x | Diskuse| Společnost

Andrea Klusková

Tykat či vykat?

Tak se mi tu poslední dobou objevuje další "nešvar" A tím je VYKÁNÍ. A to jsme prosím v 21.století....

13.12.2018 v 20:48 | Karma: 20,69 | Přečteno: 5247x | Diskuse| Společnost

Andrea Klusková

Přiberu a budu bohatá

Od mého blízkého kamaráda, jsem tenhle rok obdržela adventní kalendář. Ale ne jen tak ledajakej. Nečokoládovej. To mě trochu zamrzelo.

11.12.2018 v 21:18 | Karma: 17,94 | Přečteno: 756x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Láska (komedie-horor)přes internet ?

Nevím, jestli je to dnešní uspěchanou dobou, ale řekla bych, že seznamování přes net se stalo trendem.Je to svým způsobem pohodlný a rychlý a hlavně nějak odpadlo víc přirozených možností jak se seznámit.

6.12.2018 v 19:51 | Karma: 18,67 | Přečteno: 887x | Diskuse| Společnost

Andrea Klusková

Od seznamky k buvolům

V týdnu mi poslala bývalá kolegyňka mailem vtípek, kterej pobavil nejen mně, ale i moji kolegyni v kanclu.

1.12.2018 v 23:11 | Karma: 15,67 | Přečteno: 916x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Noční můra v podobě odběru krve!

Nemám ráda doktory! Tedáááá, jako lidi - fajn! Ale jakmile potřebujete doktora, většinou Vám není do smíchu a cukrová vata Vás na konci také nečeká, spíš hnusný antibiotika.

22.10.2018 v 6:15 | Karma: 18,87 | Přečteno: 869x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Hlavně se toho neboj!

Lidi v poslední době vyhledávají různé atrakce v podobě adrenalinových zážitků či únikových her a jiné srandy. Nechápu, proč. Stačí si počkat na MHD a o adrenalin a občas o únikovou hru je postaráno taky :-)

19.10.2018 v 14:32 | Karma: 9,34 | Přečteno: 506x | Diskuse| Cestování

Andrea Klusková

Koblihy

Když dva dělají totéž, není to totéž. Pečení je prý radost, ale to asi zřejmě nepekli koblihy. Věděli jste, že droždí je děsně nevyzpytatelná surovina? :-)

18.10.2018 v 21:02 | Karma: 13,81 | Přečteno: 560x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 17
  • Celková karma 24,56
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik