Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Přiberu a budu bohatá

Od mého blízkého kamaráda, jsem tenhle rok obdržela adventní kalendář. Ale ne jen tak ledajakej. Nečokoládovej. To mě trochu zamrzelo.

Od mého blízkého kamaráda, jsem tenhle rok obdržela adventní kalendář. Ale ne jen tak ledajakej. Nečokoládovej. To mě trochu zamrzelo. Na čokoládě ujíždím a tentokrát nic. To jakože jsem tlustá? Nebo si snad myslel, že bych to sežrala všechno najednou? (no, to si myslel správně, ale na 100% to vědět nemohl, určitě mě někdo prásknul)

  Dostala jsem adventní kalendář v podobě losu. 24 políček, každý den možná výhra. Hlavní výhra až 1 milion. Sakra, já budu bohatá. V tu chvíli mě mrzutost na kamaráda přechází. Je praktik. Určitě věří, že vyhraju a pak si můžu čokolád nakoupit co hrdlo ráčí. A nejen čokolád. Koupil losy dva. Jeden pro sebe, jeden pro mě. Gentlemansky mi dal vybrat. Takže doufám, že jsem si vybrala ten vyhérní. Dnes je 7-mý den. A zatím mám smíšené pocity. Ze sedmi dnů mám 4x padesátikorunu, dvakrát 10000,- a jednou dokonce milion. Jenže u milionu a "desettisíc" je symbol stromečku a ten není výherní. Musel by tam být symbol perníčku. Nicméně, s kamarádem se každý den kontrolujem, co kdo vyhrál. První 3 dny to vypadalo nadějně pro mě. 2x výhra po padesátikoruně a kamarád ani ťuk. Třetí den mi od něj přišla zpráva : " Tak já jsem si dnes seškrábal 1000,- :-)"

V první chvíli jsem si říkala, sakra, on mě trumfnul. Naštěstí mi vzápětí přišla další zpráva od něj:

" Bohužel byl u ní symbol dárečku, ne perníčku. Jestli máš zase pade s perníkem, tak ti normálně dojedu vyměnit los"

Uf, to se mi ulevilo. Zatím vyhrávám. Opět teda jen pade s perníkem, ale vyhrávám :-D. A vyměnit los? Ani omylem, dárky se nevracej. Jen ať si nechá ten svůj. Nicméně další den vyhrávám 10000, jenže se symbolem stromku, takže jen reklamí kampaň, za to kamarád vyhrává rovných 100,- Kč. No a je tu sedmý den, já dneska nic a kamarád vyhrává 100,-. Když to sečtu, máme v tuto chvíli naprosto stejně. Dneska jsem si posteskla a napsala mu, že chci taky vyhrávat po stovkách a ne furt padesátky. Pak jsem nad tím chvílí přemýšlela, zda v tom nebude nějaká čertovina. A pak mě to došlo. Kamarádovi jsem ihned psala " Tak je to jasný. To máme zřejmě rozdělený podle váhy. Já vážím 50 kg, tak vyhrávám pade, ty vážíš 100 kg, tak vyhráváš po stovkách :D " Po chvíli mi přišla odpověď: " Tak to abych místo hubnutí a cvičení, přibral". Kamarád má pravdu. Zvedám kotvy, jdu si koupit 2 čokolády a to by bylo, aby nebylo. Až vyhraju aspoň 500 000,- Kč, určitě se Vám příjdu pochlubit. Ale tolik snad zas nepřiberu :-).

Autor: Andrea Klusková | úterý 11.12.2018 21:18 | karma článku: 17,94 | přečteno: 756x
  • Další články autora

Andrea Klusková

Když se blondýna rozhodne založit blog na Idnes

Asi v roce 2018 jsem se rozhodla si založit blog. Vlastně ne já. Kamarád mě do toho uvrtal. Už dřív mi lidi říkali, že bych své vtipné story měla zapisovat a napsat knihu, že bych spoustu lidí pobavila.

12.2.2024 v 7:20 | Karma: 14,72 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Gentlemani asi ještě nevymřeli

Gentlemani nevymřeli. No, vážně. Byla jsem dneska v Albertovi a měla jsem chuť na čoko-banánové mlíko. No, jo jenže v regálu na mě vystrčili příchutě, o který já neměla zájem a hlavně..... strašně vysoko.

1.2.2024 v 7:20 | Karma: 24,68 | Přečteno: 746x | Diskuse| Osobní

Andrea Klusková

Nezletilá matka

Dneska mě pobavily dvě starší paní v MHD. Nastoupila jsem i s kočárkem, měla jsem teda trošku problém "zaparkovat", kočárek se mi v jednu chvílí zakymácel ze stranu na stranu, ale ufff.... zadařilo se.

29.1.2024 v 7:30 | Karma: 31,88 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Neprovokuj svou kočku!

Po chvíli se ozvala strašná rána, já a můj milý jsme vyskočili úlekem z pohovky. Já měla v tu chvíli pocit, že nám do kuchyně někdo hodil atomovku. Do obýváku nám vletěl černý mokrý namydlený blesk s vykulenýma očima a my se šli.

27.1.2024 v 11:30 | Karma: 26,95 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Když stáří šokuje mládí

Po zbytek pobytu u ní, jsem babičku furt pobízela k jídlu (chápejte, měla jsem starost o babičku, je droboučká, aby se mi nescvrkla ještě víc, s mojí nenažraností a blbým pocitem, že babičku totálně vyžeru.

30.12.2020 v 10:07 | Karma: 30,75 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Odpuzující. Strašit migrací je tak jednoduché, kritizoval Babiše ministr

24. dubna 2024  22:42

Ministr pro evropské záležitosti Martin Dvořák (STAN) v CNN Prima News vyčetl Andreji Babišovi...

Ukrajinci v branném věku budou moci získat pas jen ve vlasti, rozhodl Kyjev

24. dubna 2024  22:20

Ukrajinská vláda přijala rozhodnutí, podle něhož muži ve věku od 18 do 60 let budou moci získat...

Biskupové se distancovali od Zemanovy akce v Arcibiskupském paláci

24. dubna 2024  19:05,  aktualizováno  21:31

Pražský arcibiskup Jan Graubner se distancoval od akce, při které byla minulý týden v...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 17
  • Celková karma 24,56
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik