Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

O nohy se umím připravit i sama...

 Na čele mi vyvstává smrtelný pot, že už si nebudu moci dorazit nohy jiným elegantnějším způsobem, například na mých smrtonosných podpatcích, či jiným způsobem, ale rozhodně ne tak potupným. 

Nevím jak ostatní baby,ale strašně mě nebaví si dělat pedikúru. Nicméně v létě, kdy má člověk ty hnáty víc venku a je vše vidět, chce to občas nějakou údržbu. Jasně, mohla bych si dojít k profesionální pedikérce, ale děsí mě strašně ten jejich nástroj na obrušování kůže. Náhodou se dostanu do rukou nějakýho nemehla a domů bych pak musela na kryplvozíku. To riskovat fakt nechci ...

No a včera jsem v jedné drogérii objevila nějaký exfoliační fusekle. Píšou tam:

exfoliační ponožky nabízí inovativní řešení, které umožňuje intenzivní péči o pokožku chodidel. Odstraňují ztvrdlou, hrubou kůži na chodidlech a zároveň pokožku nohou hydratují, zvláčňují a vyhlazují. Viditelný účinek (hladký, čistý a jemný vzhled) již do 1 týdne po použití.

Tak viditelný účinek, ten můžu odsouhlasit.  Ale vše popořadě.

Píšou tam, že stačí pouze namočit nožky, osušit nandat ponožky a ony udělají práci za mě. Tak to jsem na to celá zvědavá. Proces jsem započala. Namočila, osušila, ponožky nandala. Pořádně přitiskla ze všech stran i na nárty. Píšou, že 40-60minut nechat na nohou.Ok. Provedla jsem. Nicméně po 30 minutách jsem trošku znejistěla. Na jedné noze jsem začala mít pocit, že mi to " žere" nohy víc než bych chtěla. Peláším do koupelny fusekle sundat. Ještě aby mě to sežralo kůži až na kost. Sundávám, ihned kontroluju, zda je kůže v cajku, či si mám rovnou zažádat o amputaci ... Všechno se zdá, být v pohodě,ale zpátky si ponožky už nenandávám, nač zbytečně riskovat. Natírám nožky výživným krémem a uvidíme, co se bude dít dál....

Druhý den se budím a první co udělám, sundávám ponožky, nedočkavá, jak krásný budu mít chodidla. No, žádný zázrak se nekoná, ale na to, že jsem to tentokrát měla v podstatě bez práce, tak vlastně super. To jsem ještě netušila, co mě čeká za další dva dny. Po dvou dnech si tak přijdu domů, sundávám otevřené lodičky z nohou a když odepínám zapínaní, všimnu si, že mám divnou kůži na nohách, přesně řečeno na nártech. Z hrůzou zjistím, že se mi loupe kůže, ale brutálně. Nevím zda nohy vypadají jako když mám plíseň, či vypadám, jako když jsem si "omylem" spálila ze sluníčka totálně kůži. Všude, kde mi koukala kůže, tak jsem jí sloupla z levé strany až na končíci pravou stranu. No takhle jsem si "hrála" v podstatě asi 10 minut. Ještě, že máme v předsíni lavičku, kde jsem si teda sedla a svlékala si kůži jak had. Následně jsem letěla do pokoje, kde jsem si nechala prázdnou krabičku z těch "zázračných" ponožek a znova si pročetla návod, kde jsem se snažila najít něco jako vedlejší účinky a já se nemám začít psychicky připravovat na budoucí amputaci nohou. Na čele mi vyvstává smrtelný pot, že už si nebudu moci dorazit nohy jiným elegantnějším způsobem, například na mých smrtonosných podpatcích, či jiným způsobem, ale rozhodně ne tak potupným. Ty jsem nenašla, ale všimla jsem si jednoho dost podstatného detailu (tehdy večer mi přišel naopak dost nepodstatnej), že po proceduře, mám pak aspoň 4 dny pokračovat se mazat. Což jsem samozřejmě neudělala. A mám takové tušení, že pití pár deci vína (zato poctivě každý den od toho mého inteligentního zákroku), na zahrádkách, to asi neměli na mysli. Následně zamířím do sprchy, kde si zuřivě dělám peeling chodidel a nártů. Po sprše dávám pořádnou dávku výživného mléka a doufám, že to následující den bude už v pohodě. 

Tak nevím, jestli to přitahuju, či mám blbou karmu, nebo rozhozenou čakru a takový věci, ale fakt si nejsem vědoma, za co bych měla být ještě víc trestaná. Ráno se vzbudím a opět se loupu, jako když jsem noc nestrávila v posteli, ale v solárku. Přemýšlím, zda zavolat do práce, že si beru indispoziční volno a emailem jim poslat fotky, dokazující můj totální rozklad chodidel. Mám ovšem obavy, aby mě pak v práci nepřeřadili na věčnou "samotku". Nakonec to vyřeším, tím, že si holt beru ponožky, nazouvám tenisky a statečně běžím do práce. Nevadí, že má být přes 30°C. Ponožky už nikdy více, zůstávám u staré klasiky, anebo asi příště využiju služby pedikérek. O nohy jsem nakonec nepřišla, kůže se zklidnila a lodičky jsem si nakonec ještě vzít také stihla. 

Autor: Andrea Klusková | pondělí 30.9.2019 9:00 | karma článku: 12,62 | přečteno: 365x
  • Další články autora

Andrea Klusková

Když se blondýna rozhodne založit blog na Idnes

Asi v roce 2018 jsem se rozhodla si založit blog. Vlastně ne já. Kamarád mě do toho uvrtal. Už dřív mi lidi říkali, že bych své vtipné story měla zapisovat a napsat knihu, že bych spoustu lidí pobavila.

12.2.2024 v 7:20 | Karma: 14,72 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Gentlemani asi ještě nevymřeli

Gentlemani nevymřeli. No, vážně. Byla jsem dneska v Albertovi a měla jsem chuť na čoko-banánové mlíko. No, jo jenže v regálu na mě vystrčili příchutě, o který já neměla zájem a hlavně..... strašně vysoko.

1.2.2024 v 7:20 | Karma: 24,68 | Přečteno: 746x | Diskuse| Osobní

Andrea Klusková

Nezletilá matka

Dneska mě pobavily dvě starší paní v MHD. Nastoupila jsem i s kočárkem, měla jsem teda trošku problém "zaparkovat", kočárek se mi v jednu chvílí zakymácel ze stranu na stranu, ale ufff.... zadařilo se.

29.1.2024 v 7:30 | Karma: 31,88 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Neprovokuj svou kočku!

Po chvíli se ozvala strašná rána, já a můj milý jsme vyskočili úlekem z pohovky. Já měla v tu chvíli pocit, že nám do kuchyně někdo hodil atomovku. Do obýváku nám vletěl černý mokrý namydlený blesk s vykulenýma očima a my se šli.

27.1.2024 v 11:30 | Karma: 26,95 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Když stáří šokuje mládí

Po zbytek pobytu u ní, jsem babičku furt pobízela k jídlu (chápejte, měla jsem starost o babičku, je droboučká, aby se mi nescvrkla ještě víc, s mojí nenažraností a blbým pocitem, že babičku totálně vyžeru.

30.12.2020 v 10:07 | Karma: 30,75 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem

28. dubna 2024  20:49

Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...

Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem

28. dubna 2024

Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....

Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky

28. dubna 2024  19:06

Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...

VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok

28. dubna 2024  18:50

Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 19,70
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik