Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Gentlemani asi ještě nevymřeli

Gentlemani nevymřeli. No, vážně. Byla jsem dneska v Albertovi a měla jsem chuť na čoko-banánové mlíko. No, jo jenže v regálu na mě vystrčili příchutě, o který já neměla zájem a hlavně..... strašně vysoko. 

Gentlemani nevymřeli. No, vážně. Byla jsem dneska v Albertovi a měla jsem chuť na čoko-banánové mlíko.

No, jo jenže v regálu na mě vystrčili příchutě, o který já neměla zájem a hlavně..... strašně vysoko. Jako čokoládový mám taky ráda, už jsem se skoro i smířila s tím, že když zaujmu baletní postoj, možná mi bude dopřáno aspoň to čokoládový, jenže pak jsem si řekla, že NE.

Chci prostě to čoko-banánový a basta!

Nedá se nic dělat, budu muset někoho zneužít. Kolem mě prošla babča, sice o trochu vyšší než já, ale myslím, že by to nedopadlo dobře. No nic, babča fuč a jak naschvál, nikde nikdo.

Po chvíli se mým směrem začal blížit nějakej kluk, se slibnou vejškou ( myslím tu vzrůstovou, na vzdělání jsem se neptala), sice v jedný ruce držel...no, to už nevím co, prostě v obou rukách něco držel, ale to mě vůbec neodradilo. Vstoupila jsem mu do cesty a vyhrkla na něj, že mám na něj prosbu. Chlápek se na mě vyděšeně podíval a já na něj hodila smutnej kukuč s tím, že jsem mu ukázala regál s ochucenými mlíky a řekla mu: " Chtěla bych támhle to mlíko, ale to čokoládovo-banánový, ale je až támhle vzadu. A já..." významně jsem na sebe ukázala, "na něj nějak nedošáhnu" Chlápek se začal se usmívat ( asi úlevou, že nic horšího jsem si na něj nevymyslela) a mlíko mi podal. A já měla pusu taky od ucha k uchu, protože jsem dostala co jsem chtěla.

 

Holt jsem si dneska nevzala podpatky a takhle to dopadlo. Musím pak mluvit na cizí chlapy. Já bych teda oslovila i babu, ale zrovna tam byly samé malé. Myslím, že bych v těch supermarketech, měli myslet i na nás malinké pidi lidi. Nicméně, jsem si poradila i bez žebříku. Jsem malá, ale šikovná.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Andrea Klusková | čtvrtek 1.2.2024 7:20 | karma článku: 24,68 | přečteno: 747x
  • Další články autora

Andrea Klusková

Když se blondýna rozhodne založit blog na Idnes

Asi v roce 2018 jsem se rozhodla si založit blog. Vlastně ne já. Kamarád mě do toho uvrtal. Už dřív mi lidi říkali, že bych své vtipné story měla zapisovat a napsat knihu, že bych spoustu lidí pobavila.

12.2.2024 v 7:20 | Karma: 14,72 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Nezletilá matka

Dneska mě pobavily dvě starší paní v MHD. Nastoupila jsem i s kočárkem, měla jsem teda trošku problém "zaparkovat", kočárek se mi v jednu chvílí zakymácel ze stranu na stranu, ale ufff.... zadařilo se.

29.1.2024 v 7:30 | Karma: 31,88 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Neprovokuj svou kočku!

Po chvíli se ozvala strašná rána, já a můj milý jsme vyskočili úlekem z pohovky. Já měla v tu chvíli pocit, že nám do kuchyně někdo hodil atomovku. Do obýváku nám vletěl černý mokrý namydlený blesk s vykulenýma očima a my se šli.

27.1.2024 v 11:30 | Karma: 26,95 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Když stáří šokuje mládí

Po zbytek pobytu u ní, jsem babičku furt pobízela k jídlu (chápejte, měla jsem starost o babičku, je droboučká, aby se mi nescvrkla ještě víc, s mojí nenažraností a blbým pocitem, že babičku totálně vyžeru.

30.12.2020 v 10:07 | Karma: 30,75 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

O nohy se umím připravit i sama...

Na čele mi vyvstává smrtelný pot, že už si nebudu moci dorazit nohy jiným elegantnějším způsobem, například na mých smrtonosných podpatcích, či jiným způsobem, ale rozhodně ne tak potupným.

30.9.2019 v 9:00 | Karma: 12,62 | Přečteno: 365x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Za lov velryb se nestydí. Japonsko povolí odlov dalšího druhu plejtváka

12. května 2024  21:06

Japonsko zařadí plejtváky myšoky na seznam komerčně lovených velryb. Informoval o tom ve čtvrtek...

Putin chce vyměnit ministra obrany. Místo Šojgua navrhl Andreje Bělousova

12. května 2024  20:34,  aktualizováno  20:46

Ruský prezident Vladimir Putin navrhl jmenovat dosavadního prvního místopředsedu vlády Andreje...

Budoucnost Česka není nejrůžovější. Islamizaci se nevyhneme, říká sociolog

12. května 2024

Premium Podle sociologa Martina Potůčka nefunguje český stát tak, jak by měl. Počet zemřelých pravidelně...

Advokátovi Jelínkovi zapálili dvě auta a přívěs. Byla to odpověď mafie, říká

12. května 2024  19:42

Požár dvou aut a přívěsu pro koně vyšetřují karlovarští policisté. Žhář zapálil vozidla v...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik