Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když se blondýna rozhodne založit blog na Idnes

Asi v roce 2018 jsem se rozhodla si založit blog. Vlastně ne já. Kamarád mě do toho uvrtal. Už dřív mi lidi říkali, že bych své vtipné story měla zapisovat a napsat knihu, že bych spoustu lidí pobavila. 

Asi v roce 2018 jsem se rozhodla si založit blog. Vlastně ne já. Kamarád mě do toho uvrtal. Už dřív mi blízké okolí říkalo, že bych své vtipné story měla zapisovat a napsat knihu, že bych spoustu lidí pobavila. Tak na knihu to opravdu nevidím, ale ten blog bych ještě riskla. Jenže jako nezkušená, jsem netušila jak začít a hlavně kde. Že na iDnes existuje nějaký blog, jsem neměla ani páru. To mi právě poradil můj kamarád, budeme mu říkat Mates. 

"Založ si blog na iDnes, tam leze denně milion lidí, ty blogy se ukazujou na hlavní stránce a lze je tam hledat i podle kategorií."

"Tak jo, asi to zkusím. A můžu si při registraci jméno a příjmení vymyslet, ne?"

 Mates: " No, myslím, že chtěj pravý jméno a příjmení" A já na to " Fakt, jo? A jak to jako zjistí? To budou chtít občanku?" (hahahaha, fakt jsem se tehdy tomu zasmála) A Mates na to suše jen " No, budou no"

Mezitím jsem to, ale zjistila i já sama, protože než jsem si přečetla jeho odpověď, tak já mu už rozčileně začala psát " Ty vole, si dělají prdel, oni po mně fakt chtějí občanku" A samozřejmě jsem si napsala jiné příjmení, takže jsem musela dát o krok zpět, abych tam tedy napsala to správný.

Kamarád se mě snaží uklidnit a vysvětluje mi, že jsou to noviny a i když chci třeba jen  komentovat články, tak musím vystupovat pod svým pravým jménem a taky, když někoho zablokujou, tak aby nemohl jít a založit si nový účet. Což dává logiku, že jo. Jenže jsem byla tak rozčilená, že jsem prohlásila, že na to kašlu a nikam se registrovat nebudu. Prostě celá já, vyletěla jsem jak čertík z krabičky. Mates mě moc dobře zná, takže mě nepřesvědčoval, nechal mě být, věděl, že se mi to v hlavě zase rozleží.

Nemýlil se.

Jupí, registrace je snad dokončená. Otevřela jsem vítězoslavně potvrzující email, nicméně po pár vteřinách mi přišel další email, kde mi pro změnu zas oni, vítězoslavně oznámili, že mi zablokovali účet za dvojí registraci. Jak jsem psala zprvu jiné příjmení a pak ho opravovala na to správný, tak systém   vyhodnotil prostě můj zoufalej pokus o přispívání do blogu jako dvojí registraci. Takže jsem se opět vytočila a zařekla se, že s celým iDnes končím. Nebo lépe řečeno, iDnes skončilo se mnou a to minimálně na půl roku. Pak jsem si řekla, že zkusím napsat administrátorům můj problém a budu doufat, že pochopí, že nejsem podvodnice, ale že holt dřív píšu a pak myslím.

Odepsala mi vzápětí administrátorka a můj problém vyřešila a účet aktivovala. Jupííí. To jsem ještě netušila, že zdaleka nemám vyhráno. Nicméně mé zachránkyni jsem moc poděkovala s tím, že mám na ni ještě poslední dotaz (nebyl poslední, podle emailů, následovalo asi dalších 10, ale to jsme ještě obě netušily...i když ona možná už ano), že mi nejde založit blog, ač jsem postupovala přesně podle návodu, ale sekce Blog, je pro mě stále nedostupná. Administrátorka mi odepsala, že mám blog aktivovat na modré liště vpravo. Odpovídám, že to už jsem zkoušela a nic. Než mi odepsala, obdařila jsem ji dalším emailem, že se jí omlouvám, ale že to chce po mně zase ověřit totožnost a že bude zřejmě problém v tomhle. Administrátorka mi s neuvěřitelnou trpělivostí odepsala, že to s tím nesouvisí, nicméně moje registrace není dokončená, protože mi chybí ještě fotka.

Ok, žádnej problém, to je maličkost a vkládám jako fotku hlavu draka. I zde se dočkám velkého zklamání, protože mi vzápětí přišel email, informující o tom, že moje profilovka byla zamítnuta. Nechápu, co se jim na Dračí hlavě nelíbilo. Navíc fakt, že musím uvést své pravé jméno, bylo pro mě těžký, ale že budu muset všem ještě ukázat jak vypadá někdo, kdo chce obšťastňovat veřejnost svými tragikomickými story, na blog iDnes, to už byla fakt výzva!

Mezitím jsem zjistila, že pokud chci přispívat na Blog, je potřeba adminům poslat 5 vět o sobě a podle toho schválí, zda jsem či nejsem vhodný adept na psaní blogu. Matně si pamatuju, že i kvůli tomu jsem se rozčilovala a svýmu kamarádovi si stěžovala, že je to jak konkurz na hlavní roli do filmu. 

Chtěla jsem od Matese poradit, ale odbyl mě s tím, ať si napíšu více verzí a pak jednu vyberu. Hm, to asi upadl. Dopadla bych jak s kabelkama. Čím větší výběr, tím horší rozhodování a nakonec si stejně vždycky vyberu blbě, protože ji pak ani nenosím a leží mi ve skříni. Tady bych dopadla určitě stejně. Spíš jsem chtěla nasměrovat. Tak jsem Matesovi s ironií poděkovala a on mi na to řekl " Rád pomůžu, postrčím tě, poradím ti, ale sepsat to musíš sama" Tak jsem mu opět kousavě  poděkovala, že teda dík za "postrk" a že je mi fakt platný, jak cikánovi mejdlo.  A on mi stejně mile odpověděl, že nemám vůbec zač, že mě rád postrčí, třeba do propasti, do bažiny a tak podobně. 

No nic, nakonec jsem těch 5 vět dohromady dala. Napsala jsem asi zhruba tohle:

Jsem pražská naplavenina z jihu, protloukající se pražským životem s neustálým sklonem ke komickým situacím. Moje protloukávání bývá někdy přímo doslovné, rozbíjím si hlavu a další části mého těla o svůj vlastní nábytek. Myslím, že krom filmu Nezvratný osud, neznám nikoho, kdo by byl ve vlastním domově v takovém smrtelném nebezpečí, jako moje maličkost. Jinak jsem normální holka, která má ráda srandu, sport, posezení s přáteli, kreslení portrétů a do toho všeho bych se ráda pustila do psaní vlastního blogu.

No a poslední větu už nevím co jsem napsala, jen vím, že jsem kamarádovi napsala, že poslední věta mě napadá tato: Tak to je tak o mě vše, co bych řekla, Vás bych jen ráda upozornila, že ve zdejší registraci máte překlep, v kolonce  máte, cituji: Budu dodržovat blogerský kodex a tímto potvrzuji, že jsem se podrobně seznámila atd..... máte ve slově Potvrdzuji, překlep.

Ale vzhledem k mým drobným komplikacím s registrací, mám pocit, že jsem se neodvážila moc provokovat, protože mám pocit, že by mi obratem zablokovali účet ne na půl roku, ale aspoň na rok. Tak jsem si řekla, že protentokrát si to odpustím.

Mates chtěl vidět ještě další verze, ale vzhledem k tomu, že po všech těch procesech jsem měla pocit, že mám v hlavě vymeteno jak ve mlejně, jsem prohlásila, že jedna verze bude muset stačit a buď prostě projdu, nebo holt neprojdu a budu si to holt sepisovat někde jinde.

Výsledek mého asi 3 denního snažení s registrací, byl ten, že mi nakonec přišel email, kde mi slavnostně oznámili, že můžu začít psát blogy. Jupííí. Nicméně po zkušenosti z minula, jsem ještě 15 minut čekala, zda se mnou zas jen nelaškují a nepošlou mi vzápětí další email, kde mi oznámí, že z toho zase nic nebude. Nic nepřišlo, tak jsem bouchla šampáňo. Řekla bych, že to byla i zásluha milé administrátorky, která měla se mnou úžasnou trpělivost. Jestli je nás takových víc, potěš koště, snad jsou dobře placení. 

Pravdou je, že jsem tehdy blog zakládala v době, kdy jsem byla nemocná. Takže to bylo určitě tím. Prý když je nemocný tělo, je nemocná i hlava, nebo tak nějak....a navíc ještě blond.

 

 

 

Autor: Andrea Klusková | pondělí 12.2.2024 7:20 | karma článku: 14,72 | přečteno: 440x
  • Další články autora

Andrea Klusková

Gentlemani asi ještě nevymřeli

Gentlemani nevymřeli. No, vážně. Byla jsem dneska v Albertovi a měla jsem chuť na čoko-banánové mlíko. No, jo jenže v regálu na mě vystrčili příchutě, o který já neměla zájem a hlavně..... strašně vysoko.

1.2.2024 v 7:20 | Karma: 24,68 | Přečteno: 746x | Diskuse| Osobní

Andrea Klusková

Nezletilá matka

Dneska mě pobavily dvě starší paní v MHD. Nastoupila jsem i s kočárkem, měla jsem teda trošku problém "zaparkovat", kočárek se mi v jednu chvílí zakymácel ze stranu na stranu, ale ufff.... zadařilo se.

29.1.2024 v 7:30 | Karma: 31,88 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Neprovokuj svou kočku!

Po chvíli se ozvala strašná rána, já a můj milý jsme vyskočili úlekem z pohovky. Já měla v tu chvíli pocit, že nám do kuchyně někdo hodil atomovku. Do obýváku nám vletěl černý mokrý namydlený blesk s vykulenýma očima a my se šli.

27.1.2024 v 11:30 | Karma: 26,95 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Když stáří šokuje mládí

Po zbytek pobytu u ní, jsem babičku furt pobízela k jídlu (chápejte, měla jsem starost o babičku, je droboučká, aby se mi nescvrkla ještě víc, s mojí nenažraností a blbým pocitem, že babičku totálně vyžeru.

30.12.2020 v 10:07 | Karma: 30,75 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

O nohy se umím připravit i sama...

Na čele mi vyvstává smrtelný pot, že už si nebudu moci dorazit nohy jiným elegantnějším způsobem, například na mých smrtonosných podpatcích, či jiným způsobem, ale rozhodně ne tak potupným.

30.9.2019 v 9:00 | Karma: 12,62 | Přečteno: 365x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 19,70
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik