Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem v nemocnici žádaná. Nechávám učenky, aby si na mně trénovaly odběr krve.

Žádný problém. Děvčata neměla trému, tak se jim to vždy dařilo. To chce klid !

Ale ten Váš horor jste napsala přesvědčivě.;-D

0 0
možnosti

Já to řeším tak, že se prostě nedívám, vytrčím ruku a hlavu otočím na druhou stranu.

Nemusím vidět úplně všechno.

Faktem ale je, že chlapi omdlévají nejen u odběru krve, ale i u zubaře daleko častěji, než my.

0 0
možnosti
Foto

já pak taky otáčím hlavu,ale i tak mi to nedělá dobře, holt jsem alergická na jehly :-D

0 0
možnosti

To znám, cokoliv nad 3 zkumavky nerozdýchám ;-D Ovšem nejlepší trapas se mi povedl kuriózně na očním, kdy mi potřebovali udělat rentgen pomocí kontrastní látky a napíchli mi do ruky kanylu (první v životě) a já hned lehla, tak mě asi 30 minut křísili pod oknem, sestřička vysmátá, že to se jim často nestává....

1 0
možnosti
Foto

Je zajímavé, že ačkoliv všechny české zdravotní sestry byly na školách na odběry krve školeny stejným způsobem, ne všechny zvládnou tentýž úkol s totožným výsledkem. Zatímco u některých sester (kromě malé dírky v ruce) ani nevíme, že nám nějaká krev byla odebrána, od jiných sester se člověk dočká pěkných podlitin, lidově zvaných "modráků", které se nás se změnou barev klidně drží i dva týdny. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 24,56
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik