Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P75e48t96r 71B53u91r45i37a19n

21. 3. 2019 15:31

Proč se na Seznamce musí tykat?

0 0
možnosti

;-DKdo chce psa bit, psa si vzdycky najde

0 0
možnosti
Foto

My chceme vidět tvůj profil na seznamce, pak si uděláme vlastní názor :D

0 0
možnosti

"Ano, mohla bych napsat dotyčnému ať mi tyká, ale tím je pro mě konverzace už tak nabouraná, že nemám chuť dál s dotyčným povídat."

Tohle fakt nepochopím. Proč má být problém se jednou větou během pár sekund domluvit na preferovaném způsobu komunikace? Nota bene když výchozí vykání, minimálně směrem od muže k ženě, je stále ještě norma (samozřejmě záleží také na věku).

Aby bylo jasno, nezpochybňuji Vaše (Tvoje) právo stanovovat si taková nebo maková pravidla komunikace - pro mě za mě si piš třeba jen se skauty a moreseovkou. Jen si dovolím poznamenat, že Tvůj urputný odpor k takové trivialitě jako je výchozí vykání, by třeba pro mě byl jasný varovný signál.

5 0
možnosti

Jestli není slečna schopna ani takové minimální tolerance a spíš neustále něco vyžaduje od druhých, tak pánbu ochraňuj případné zájemce... :-)

2 0
možnosti
Foto

P79e37t35r 98J73o28h30n

21. 3. 2019 0:45

Vítejte ve virtuální anonymitě/realitě. Já třeba nemám facebook, tak jsem prej Prales ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 24,56
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik