Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠZ

No, moje dcera musela ve čtyřiceti v krámě ukazovat občanku kvůli flašce vína. Nejdřív byla nakrklá, ale pak ji to rozveselilo.

3 0
možnosti
JK

J52a56n 23K31y54š51k55a

30. 1. 2024 12:47

Hezké, díky. A je to teda vaše první nebo druhé?

P.S.: A o kolik se teda ty bezbrýlatky spletly?

0 0
možnosti
Foto

Existuje i opačný problém. Když jsem vozil dceru v kočárku, setkal jsem s s hláškami "Rodiče na děti prdí, tak je musíte venčit vy, dědečku"

1 0
možnosti
TB

měl jsem podobné problémy, ale někdy to mělo dobré konce, a někdy to i vyhovovalo. Vlezl jsem do hospody, a přišla na druhého otázka, že neuhodne můj věk, taky že ne a bylo pití zadara. jednou to byla taky zajímavá fraška

byl jsem s klukama v Doksech, měli to jako šachové soustředění a byli to hráči do 16 let. Vlezli jsme to nějaké hospody, chlapci si něco dali, a já chtěl pivo. Servírka se na mně podívala a pravila Vám ho nedám, protože Vám není ještě 18. Když se jí pravilo, že nemá pravdu chtěla vidět občanku a ní stálo, že mi je 26 let. No pivo jsem pochopitelně dostal, ale pak to mělo tu vyhodu, že kdykoliv jsme do hospody vlezli, tak jsme dostali vždy volný stůl i třeba v narvané hospodě

2 0
možnosti
IL

I94v55a72n92a 11L72a59n95c95e

29. 1. 2024 11:15

Měla jsem podobné problémy. Udělala jsem si culíky a vyrazila s kočárkem a kluci na mě pískali a říkali mi slečno. Mysleli si, že vozím bráchu. Když byl syn na vojně a byl v nemocnici, pan doktor si myslel, že ho přijela navštívit milenka. Když jsem mu řekla, že jsem jeho máma, tak hulákal kolem se: on je to její syn. Užívejte si legrace

4 0
možnosti
Foto

Andreo, super čtení! Nemůžu se dneska nějak "rozjet" a přesně tohle jsem potřebovala! Díky!

3 0
možnosti
Foto

Mohla jste těm dámám říct, že "vám se tohle už přihodit nemůže."

0 1
možnosti
MB

Já jsem to měla do asi tak sedmnácti obráceně. Rychle jsem vyrostla. Měřím 180 a růst jsem přestala v sedmé třídě. Už v šestnácti mi občas někdo řekl Mladá paní

1 0
možnosti
Foto

Já jsem zas mrňavá :-D Stěží 160 cm :-D

2 0
možnosti
Foto

Znám to, dnes se mi to již neděje protože mi je 77, ale když jsem se kdysi dávno vrátil z vojny, tak na mně chtěli v každé hospodě občanku. Vypadá to, že babky byly dost oprsklé.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Mně se to nestávalo ani před vojnou. Hlavně kvůli kožené bundě, která měla vycpávky v ramenou. A když jsem v ní vkročil do hospody, a měl jí zapnutou pouze v pase, nejednou jsem procházel až špalírem

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 19,70
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik