Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Jo , povedlo se...a/ dostat to zatracené upozaděné mléko, b/ povídaní pro lidi...

2 0
možnosti
JL

Nevymreli ani ladies Andrejko. Stava se mi, ze kdyz si necim ocividne nevim rady, ze mi nektere kolemjdouci damy, pomoc nebo radu samy nabidnou.

1 0
možnosti
VN

No , tak to se těšte na stáří. To se ještě Tak o tři cenťáky zmenšíte.

Já obtěžuji pány dost často.

V mém mládí, v autobusech byly zvonky pro znamení na zastavení,

skoro u stropu. Já jsem používala deštník na zazvonění.

5 0
možnosti
Foto

jo, to mě asi ještě čekají napínave zážitky :-D Musím doufat, že budu roztomila babča a ne ta pruderní a protivná :-D

0 0
možnosti
Foto

Malá, ale hezká, mi prťaví dědci to máme horší. ale většinou se někdo slituje.

Vašek

3 0
možnosti

To už by bylo hodně smutné, kdyby muž odmítl pomoc (pohledné) ženě, když je o ni slušně požádán.

3 0
možnosti
Foto

Pokud právě nebudou v obchodě na skladě gentlemani, tak se prosím trochu projděte mladá paní autorko po prodejně, a někde u regálů najdete postavené takové kulaté "štokrle" (židličku, kterou používají doplňovačky zboží, co mají postavu jako vy). Několikrát jsem si ji s úspěchem půjčil i já, když jsem se dostal do situace, jako vy. A zdravím.

2 0
možnosti
Foto

Starší dáma nastoupí do tramvaje. Nikde místo k sezení, a všude seděj jenom mladˇasové. Dáma smutně pronese, že gentlemouni asi už vymřeli. Načež se jeden ozve: ,,Ále nevymřeli, jenom místo nejni!"

4 0
možnosti
Foto

Zase v tanečních jste musela mít žně, ne Já dosáhnu všude, ale v tanečních jsem měla podstatně omezený výběr

1 0
možnosti
Foto

Tanečním jsme se vyhla :-D Ale výběr partnerů jsem měla teoreticky rozšířenej, ale já stejně vždycky koukala jen po těch vysokých od 180cm výš :-D

0 0
možnosti
JK

Vy máte takový přirozený, nenucený humor a to se mi líbí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 19,70
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik