Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Láska (komedie-horor)přes internet ?

Nevím, jestli je to dnešní uspěchanou dobou, ale řekla bych, že seznamování přes net se stalo trendem.Je to svým způsobem pohodlný a rychlý a hlavně nějak odpadlo víc přirozených možností jak se seznámit. 

Tak nějak se to stalo a po 4 letech vztahu jsem single. Poslední rok, to byl nekonečný příběh rozchodů a návratů a pak asi zasáhl osud, nebo něco takového a rozhodl za nás za oba. Kamarádka, která se mě snažila utěšit mi hned poradila, ať se zaregistruju na seznamku. Moje první reakce byla, že poslední co potřebuju, je chlap. Horlivě mě ujistila, že na seznamce se určitě neseznámím do měsíce, ale že mi to rozhodně ze začátku pohladí moje drobátko pošramocené ego a rozptýlím se. Nakonec jsem ji poslechla. Měla pravdu, když nic jiného, rozptýlilo mě to dostatečně, někdy i dost pobavilo, nebo možná vyděsilo, těžko říct.

A jelikož mám dneska nějakou psavou, tak jsem si říkala, že i když jsem tam zatím jen krátce,  sepíšu nějaké své zkušenosti. Někomu to třeba pomůže, někoho to rovnou možná odradí a někdo bude třeba ještě rád, že je vlastně single:-D.
Moje zkušenosti na seznamce jsou vesměs dobrý. Žádný přítel sice na obzoru není, ale za to jsem poznala pár moc fajn lidí , takže mám o další kamarády navíc, což není nikdy k zahození a jedna kámoška k tomu.

Hodně mužů, mi  psalo, proč holka jako já, se seznamuje přes internet, že to nemám zapotřebí.
Nevím, jestli je to dnešní uspěchanou dobou, ale řekla bych, že seznamování přes net se stalo trendem.Je to svým způsobem pohodlný a rychlý a hlavně nějak odpadlo víc přirozených možností jak se seznámit. V mým případě bych se mohla seznámit buď v nějakým clubu, kde se většinou na mě nalepí někdo, o koho nemám zájem, možná venku při běhání, ale tam jsem většinou ráda, že stačím s dechem a nezakopnu (jsem na to celkem přebornice ). Jo, pravda, jednou jsem takhle vyběhla v první  chladnější podzimní den  bez papírového kapesníku a po pár metrech mi začalo téct z nosu. Pár běžců jsem tenkrát potkala, ale ani u jednoho jsem tenkrát nenašla odvahu je zastavit a požádat o kapesník. Takže záminka k seznámení byla, ale seznamovat se se soplem u nosu, mi nepřišlo v tu chvíli moc sexy. 

A pak tedy  prostě někde jen tak venku, ale dnešní chlapi moc neoslovujou a když už se nějaký odvážlivec najde, jsem z toho sama  tak překvapená, že  mi v hlavě jako první  naskočí , jestli není úchyl, nebo s ním není něco jinýho špatně )), takže preventivně radši řeknu, že jsem zadaná.

Další věc co mě tam občas baví je "Tabule" či "nástěnka". Pro neznalé, je to taková věc, kam můžete napsat  nějakou větu, kterou vidí úplně všichni,abyste mohli na sebe nalákat (odradit) co nejvíc lidí. Někdy mi stačí si přečíst větu a ani ve snu, by mě nenapadlo navštívit profil  autora věty,  " Dnes to zase nevyšlo.Kde je to mé štěstí?"
Nic ve zlým, ale z té věty sálá takový zoufalství, že mě to odrazuje už předem.
Nebo " K čemu tady ty ženský jsou, když neuměj odpovědět ani na pozdrav"
Chápu, že napsat první vzkaz někomu, kdo zaujal, asi není jednoduchý, ale občas to chce fakt víc originality, než napsat jen "ahoj" nebo "ahoj jak je" nebo nedej bože když , někdo pošle jen smajlíka...jako vymyslet odpověd na smajlíka , dá někdy fakt práci, tím spíš, když dotyčnej majitel profilu, když už na něj někdy kliknu , tak nemá fotku ani vyplněnej profil...co od toho majitel profilu čeká?.

Na seznamce je fotka základ a když už někdo nemá fantazii a neví co napsat a napíše jen pozdrav, tak by mohli mít na profilu aspoň fotky, nebo vyplněný profil, aby se o dotyčným "Lojzovi" nebo "Blaženě" něco dozvěděl.
 Taky někdy chodí tolik vzkazů, že jedinci, kteří napíšou jen ahoj, jsou předem určení k "záhubě" a musí počítat s tím, že nebudou stát za odpověd. Taky jsem si všimla, že je tam plno mužů, kteří fotku v profilu mají, ale pokud dotyčná slečna či paní, neprojeví zájem, mají ji za povrchní, protože maj za to, že hledá hezounka nejlíp s tučným kontem. Nemůžu mluvit za všechny, ale jen za sebe říkám, že mě osobně chlap musí v první řadě fyzicky přitahovat. Pokud se někdo seznámí s někým v reálu, tak v první chvíli, taky vidí jen vzhled a neví dopředu jakej dotyčnej/dotyčná je povahově. Někdy je zase někdo hezkej, ale nudnej, povahou ne prostě moje krevní skupina. Prostě i  na seznamce je to stále o náhodě, kolik lidí tolik různých povah a každej hledá něco jinýho.

Pak mě baví jedinci, kteří nemají tak úplně soudnost. Vážně si 50letý pán myslí, že může navázat vztah s 25letou?, nebo i míň? Vážně si myslí, že v jeho věku zvládne mít další dítě, když už má rozhodně své děti odrostlé, některé dokonce zhruba v mým věku? Nechci házet všechny do jednoho pytle. Už jsem tam viděla chlapíky, kterým je 50, ale vypadají o 10let mladší, sportují a je vidět, že jsou ve formě, tam bych pak asi takovýmu šanci dala, ale takových je vás  opravdu málo .

Pak, co mi vadí, že někteří jedinci nečtou profily. V profilu jsem například napsala, že s nikým na kafe po jednom či 2 vzkazech nepůjdu a dost často mi pak přijde vzkaz, s telefonním číslem a pozváním na kafe. Chápu, že každej to má nastavené jinak a psaní je zdržuje a upřednostňují osobní setkání. Ale pokud má někdo v profilu jasně uvedeno, že upřednostňuje chvíli psaní, pak možná osobní setkání, měl by to respektovat a neposílat vzkazy s pozváním na kafe. Na tyto vzkazy už ani kolikrát neodpovídám a rovnou mažu.
Mimochodem, kdybych chodila na kafe s každým, kdo mi napíše, nedělala bych  nic jinýho a tolik času opravdu nemám. Ráda někoho poznám, ale není to alfou a omegou mýho života. Seznamku beru jen jako jednu z možností, jak náhodně potkat někoho zajímavého.
Nicméně, určitě i tak je tam pár fajn chlapíků, slušných, sympatických a někdy i vtipných. Možná zas doporučení pro holky/ženy, i když vám napíše někdo, kdo vás z nějakých důvodů nezaujal, ale dal si práci aby o sobě něco napsal, a nenapsal jen " Ahoj, jak je?, nebo Jestli tě něco zajímá, ptej se" je fajn dotyčnému aspoň odepsat (slušně), že nemáte zájem.
Ono se kolikrát i z toho pozná, jak je dotyčný vyrovnaný jedinec . Spousta to vezme v pohodě a jsou rádi, že se jim dostalo aspoň nějaké odpovědi a ano, pak jsou jedinci, kteří nejsou schopni přijmout odpověd NE, berou to přílíš osobně a přijde vám vzteklá odpověd, jakože jste nafoukaná kráva apod. Takové odpovědi, mě většinou rozesmějou a já si jen řeknu, no jo, není divu, že mě pán XY nezaujal :D 
Tak.... jestli někdo dočetl můj slovní průjem až sem, tak super  Ať se daří v seznamování  ať v reálu nebo virtuálně a každý najde toho, koho hledá Pokračování příště. A zdržte se nejapných komentářů, protože každej z vás dělá někdy věci, hodny správnýho labilního jedince a může to potkat i Vás. Tak ať víte :-D

Autor: Andrea Klusková | čtvrtek 6.12.2018 19:51 | karma článku: 18,67 | přečteno: 887x
  • Další články autora

Andrea Klusková

Když se blondýna rozhodne založit blog na Idnes

Asi v roce 2018 jsem se rozhodla si založit blog. Vlastně ne já. Kamarád mě do toho uvrtal. Už dřív mi lidi říkali, že bych své vtipné story měla zapisovat a napsat knihu, že bych spoustu lidí pobavila.

12.2.2024 v 7:20 | Karma: 14,72 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Gentlemani asi ještě nevymřeli

Gentlemani nevymřeli. No, vážně. Byla jsem dneska v Albertovi a měla jsem chuť na čoko-banánové mlíko. No, jo jenže v regálu na mě vystrčili příchutě, o který já neměla zájem a hlavně..... strašně vysoko.

1.2.2024 v 7:20 | Karma: 24,68 | Přečteno: 746x | Diskuse| Osobní

Andrea Klusková

Nezletilá matka

Dneska mě pobavily dvě starší paní v MHD. Nastoupila jsem i s kočárkem, měla jsem teda trošku problém "zaparkovat", kočárek se mi v jednu chvílí zakymácel ze stranu na stranu, ale ufff.... zadařilo se.

29.1.2024 v 7:30 | Karma: 31,88 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Neprovokuj svou kočku!

Po chvíli se ozvala strašná rána, já a můj milý jsme vyskočili úlekem z pohovky. Já měla v tu chvíli pocit, že nám do kuchyně někdo hodil atomovku. Do obýváku nám vletěl černý mokrý namydlený blesk s vykulenýma očima a my se šli.

27.1.2024 v 11:30 | Karma: 26,95 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Když stáří šokuje mládí

Po zbytek pobytu u ní, jsem babičku furt pobízela k jídlu (chápejte, měla jsem starost o babičku, je droboučká, aby se mi nescvrkla ještě víc, s mojí nenažraností a blbým pocitem, že babičku totálně vyžeru.

30.12.2020 v 10:07 | Karma: 30,75 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

ANO bylo pro zvýšení věku odchodu do důchodu. Havlíčkovi vadí zápis z Hradu

24. dubna 2024  14:43,  aktualizováno  15:14

Hrad zveřejnil záznam z jednání o důchodové reformě. Na té se zástupci vlády, ANO a Hradu shodli,...

V Černošicích spadlo do bazénku batole, skončilo podchlazené v nemocnici

24. dubna 2024  15:06

V Černošicích spadlo do zahradního bazénku 2,5leté dítě. Na místě zasahovali záchranáři, kteří jej...

Ficova vláda schválila zákon o veřejnoprávní televizi, z RTVS bude STVR

24. dubna 2024  13:08,  aktualizováno  15:04

Slovenská vláda ve středu schválila návrh zákona o Slovenské televizi a rozhlasu (STVR). Ten...

Za pomoc známým s daňovými podvody dostal šéf finančního úřadu podmínku

24. dubna 2024  15:01

Krajský soud v Brně ve středu opětovně uložil podmíněný a také peněžitý trest bývalému řediteli...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 24,56
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik