Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Neodepisuji všem, jsem totiž děsná mrcha...

Tak s tímhle týpkem mám vyloženě chuť pokecat. Ten vzkaz je tak obsáhlý a vyčerpávající, že kolikrát nevím odkud začít. Tak radši nezačínám vůbec ...

Pokračuji ve sdílení zkušeností na internetové seznamce. Začínám asi 4.měsíc. V prvním článku jsem psala, že se snažím odepisovat všem. A to jsem opravdu dělala. Ale čím déle tu jsem, tím mě ta snaha opouští víc a víc. Kor, když se stane, že přijde víc vzkazů najednou. Tímto se všem mužům, kterým jsem neodepsala omlouvám, ale to fakt nejde.
Na vzkazy typu : " Ahoj, ty jsi bez přítele? Sama? "

Ne, jasně, že nejsem sama. Přítele mám, možná i manžela a bokem milence. A sem se chodím pochlubit. Někdy postěžovat. Podle toho, který z těch tří mě zrovna sere, nebo podle toho jak moc se mám s nima zrovna dobře.

Další vzkaz: "Ahoj "

Tak s tímhle týpkem mám vyloženě chuť pokecat. Ten vzkaz je tak obsáhlý a vyčerpávající, že kolikrát nevím odkud začít. Tak radši nezačínám vůbec 

Další: "Ahoj, docela se divým že tak hezká ženská hledá chlapa na seznamce" 

Jo, tak to jsme dva. Taky se kolikrát nestačím divit, kolik lidí má problém trefit to správný i a y.

Nebo je sranda, když si například 100 kg chlap jako hora dá nick (přezdívku) Lukašíneček, nebo Šmudlíček a je mu 32 let. To jako vážně? U 15 letých teenagerů bych to ještě pochopila.

No a vůbec jiné další perly mi chodí. Já bych třeba i chtěla být vytrvalá a opravdu odepisovat všem. Ale to bych vždycky předtím musela načít flašku vína, občas možná i něco tvrdšího, panáky a podobně abychom si mohli notovat a mohla vám odepsat v podobném stylu. Jenže občas mi chodí i vzkazy normální a věřte mi, že po pár skleničkách (jo, mám malou výdrž, málo snesu) bych měla trošku problém to rozeznat. Následně bych si musela psát jen s těma u kterých bych musela trvale nasávat a byl by ze mě alkoholik. A to myslím, že nechci. Leze to pak i do peněz a tak.
Tak se tu mějte fajn a lovu zdar jak ve virtuálním světě, tak i v reálném :-).

 

 

Autor: Andrea Klusková | úterý 15.1.2019 20:57 | karma článku: 16,87 | přečteno: 855x
  • Další články autora

Andrea Klusková

Když se blondýna rozhodne založit blog na Idnes

Asi v roce 2018 jsem se rozhodla si založit blog. Vlastně ne já. Kamarád mě do toho uvrtal. Už dřív mi lidi říkali, že bych své vtipné story měla zapisovat a napsat knihu, že bych spoustu lidí pobavila.

12.2.2024 v 7:20 | Karma: 14,72 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Gentlemani asi ještě nevymřeli

Gentlemani nevymřeli. No, vážně. Byla jsem dneska v Albertovi a měla jsem chuť na čoko-banánové mlíko. No, jo jenže v regálu na mě vystrčili příchutě, o který já neměla zájem a hlavně..... strašně vysoko.

1.2.2024 v 7:20 | Karma: 24,68 | Přečteno: 747x | Diskuse| Osobní

Andrea Klusková

Nezletilá matka

Dneska mě pobavily dvě starší paní v MHD. Nastoupila jsem i s kočárkem, měla jsem teda trošku problém "zaparkovat", kočárek se mi v jednu chvílí zakymácel ze stranu na stranu, ale ufff.... zadařilo se.

29.1.2024 v 7:30 | Karma: 31,88 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Neprovokuj svou kočku!

Po chvíli se ozvala strašná rána, já a můj milý jsme vyskočili úlekem z pohovky. Já měla v tu chvíli pocit, že nám do kuchyně někdo hodil atomovku. Do obýváku nám vletěl černý mokrý namydlený blesk s vykulenýma očima a my se šli.

27.1.2024 v 11:30 | Karma: 26,95 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Když stáří šokuje mládí

Po zbytek pobytu u ní, jsem babičku furt pobízela k jídlu (chápejte, měla jsem starost o babičku, je droboučká, aby se mi nescvrkla ještě víc, s mojí nenažraností a blbým pocitem, že babičku totálně vyžeru.

30.12.2020 v 10:07 | Karma: 30,75 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Poslanci omezí prodej půdy cizincům, změní zákon po havárii na Bečvě

3. května 2024  5:16

Sněmovna má v pátek na programu vyšší ochranu nejlepší zemědělské půdy, novelu vodního zákona...

Nová odhalení z fakulty: studenti viděli vraha dřív, policie byla v budově víckrát

3. května 2024

Premium Masový vrah David K., který v prosinci při střelbě na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v...

Na důchodce zaklekli, chalífát neřeší. Němce děsí mdlé reakce jejich politiků

3. května 2024

Premium Snímky stovek radikálních islamistů demonstrujících v ulicích severoněmeckého Hamburku, kteří...

Na jednání o míru nepřijdeme, vzkázali Rusové. Švýcaři je ani nezvali

2. května 2024  22:11

Švýcarsko iniciuje vlastní mírovou konferenci o Ukrajině. S pozváním Ruska na setkání, které se má...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 17
  • Celková karma 14,72
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik