Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde...

Řekla bych, že seznamka je  ideální prostředí pro psychiatry/psychology. Nikde nepoznáte tolik zamindrákovaných lidí pohromadě.....

Posledních pár dnů mě donutilo k tomu, abych sem zas něco hodila. Pro ty, co třeba nečetli mé články předtím, pak tedy na vysvětlenou......sepisuji zde své  zkušenosti ze seznamování po seznamce. Pro rýpaly, ano vím, že zde nejsem na seznamce,ale někomu se třeba moje zkušenosti můžou/budou hodit, někoho možná zas pobouřím a naštvu a někomu třeba padnu svými názory do noty.
Je fakt zajímavý, jaký lidi se zde pohybují. Řekla bych, že seznamka je  ideální prostředí pro psychiatry/psychology.
Lidi, místo aby se zde seznamovali, tak řeší děsný kraviny. Od toho, jak dlouho tu dotyčná/dotyčný je, po posuzování profilu. Lidi jsou tu různí. V tomhle se určitě všichni shodnem. Proboha, ale proč mají někteří z nich potřebu psát zprávy lidem, kteří je ani nezaujali? Nebo proč někteří z nich mají pocit, že když žena navštíví jejich profil, musí jim automaticky  něco napsat? Asi budou překvapení, ale nemusí. To, že někdo navštíví váš profil, neznamená, že vám musí psát. Leda, že byste stáli o to, aby vám dotyčná napsala, " Lojzo, jsi malej a plešatej, ale podle profilu asi budeš fajn člověk, ale tebe fakt nechci, nebo Franto, máš fakt pěkné bicepsy a pěknou koupelnu, ale podle profilu působíš jako blbec"
Takže, tak nějak jste to mysleli? Asi, ne co? :D.

Musím uznat, že i pro mě osobně to je zde (na seznamce) někdy dost náročné. Nebaví mě odpovídat na stále stejné dotazy, nebaví mě stále dokola vysvětlovat proč by mi pánové zde měli tykat a ne vykat a že se slušností to nemá nic společného. Je jedno, že naštěstí většina z nich tyká a i když je to procento těch co vykají, naštěstí malé, mě to prostě rozčiluje. Ano, mohla bych napsat dotyčnému ať mi tyká, ale tím je pro mě konverzace už tak nabouraná, že nemám chuť dál s dotyčným povídat. 
Další co mě pobaví, jak někteří jedinci, vnímají můj profil jako povýšený a arogantní. Ne, nebudu vám  teď vyvracet, že to tak je či není. Jsem svá a umím být svérázná. Pokud si to někdo vykládá jako aroganci a povýšenost, není to můj problém. Nebudu se přetvařovat a dělat ze sebe něco co nejsem. Hledám konkrétního chlapa, kterýho budu mít ráda , budu si s ním rozumět a který bude rozumět i mně i mýmu černýmu humoru . Navíc je mi fuk, zda ho poznám na seznamce či při nakupovaní v supermarketu. Seznamku beru jako jednu z možností jak se seznámit, ne jako jedinou :o)-

Další věc co se na seznamce řeší, jak je tu kdo dlouho. Pokud je tu někdo móóóc dlouho, hledá za tím, že je s dotyčným/dotyčnou něco špatně. A to jako proč? Ono je někde pevně daný, jak dlouho tu člověk musí být na seznamce, aby nebyl považován za divnýho/divnou? To jako člověk musí brát vše co se mu nabízí, aby teda splnil kvótu toho, že je zde přiměřeně dlouho, nebo přesněji řečeno, aby tu naopak nebyl nepřiměřeně dlouho? Za prvý, co je komu do toho.

Za další, tohle jsou věci, které se nedají naplánovat a nelze se zamilovat na povel. Pokud ovšem někdo hledá partnera a je ochotný vzít jakýhokoliv, jen aby náhodou nebyl moc dlouho sám, pak směle do toho.

Mám kamaráda, který je na seznamce 6 let. Je to pěknej chlap a je moc fajn. Během 6 ti let nějaký vztahy měl, jen si prostě nezrušil profil. Lidi mají potřebu škatulkovat, soudit, a kritizovat. Pak se diví, že je k nim někdo,  dle jejich slov arogantní a povýšený. Pokud si o to sami říkají, nemají být pak překvapení. Své příspěvky o internetovém seznamování sem píšu proto, že  píšu své dojmy. Nepotřebuju plácat po ramenou a číst zprávy typu " jo pěkně jsi to napsala, máš pravdu" ne, že by mě to netěšilo, je fajn když někteří  pochopí podstatu toho, co sem občas napíšu  a vysloví mi podporu a souhlas. Ale nebaví mě ani číst, že jsem nafoukaná a arogantní. Pokud má někdo pocit, že mě tím rozhodí, tak nerozhodí. Ne proto, že bych si myslela, že vše co si myslím, je správné a jen moje názory jsou ty pravé a že jsem neomylná lady. Sto lidí, sto chutí, sto jiných názorů. Rozhodně neočekávám, že všichni se mnou budou vždy a ve všem souhlasit. Ale rozhodně nebudu všem cpát, že jen ten můj názor je jedinej správnej a psát lidem. kteří mě nezaujali, že takoví by být neměli, měli by být jiní. Tak to nefunguje a jsem nakloněna si vyslechnout i jiný názor, ale ve formě diskuze. Ve formě, hele nemáš pravdu, já si myslím.....
Rozhodně nejsem zvědavá na názory typu, jsi nafrněná a namyšlená, zůstaneš proto sama. Tohle není názor, to je útok. Takže podle toho pak taky pak reaguji. Určitě znáte pořekadlo, jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá. Takže asi tak.

Autor: Andrea Klusková | čtvrtek 21.3.2019 0:00 | karma článku: 10,91 | přečteno: 699x
  • Další články autora

Andrea Klusková

Když se blondýna rozhodne založit blog na Idnes

Asi v roce 2018 jsem se rozhodla si založit blog. Vlastně ne já. Kamarád mě do toho uvrtal. Už dřív mi lidi říkali, že bych své vtipné story měla zapisovat a napsat knihu, že bych spoustu lidí pobavila.

12.2.2024 v 7:20 | Karma: 14,72 | Přečteno: 440x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Gentlemani asi ještě nevymřeli

Gentlemani nevymřeli. No, vážně. Byla jsem dneska v Albertovi a měla jsem chuť na čoko-banánové mlíko. No, jo jenže v regálu na mě vystrčili příchutě, o který já neměla zájem a hlavně..... strašně vysoko.

1.2.2024 v 7:20 | Karma: 24,68 | Přečteno: 747x | Diskuse| Osobní

Andrea Klusková

Nezletilá matka

Dneska mě pobavily dvě starší paní v MHD. Nastoupila jsem i s kočárkem, měla jsem teda trošku problém "zaparkovat", kočárek se mi v jednu chvílí zakymácel ze stranu na stranu, ale ufff.... zadařilo se.

29.1.2024 v 7:30 | Karma: 31,88 | Přečteno: 1402x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Neprovokuj svou kočku!

Po chvíli se ozvala strašná rána, já a můj milý jsme vyskočili úlekem z pohovky. Já měla v tu chvíli pocit, že nám do kuchyně někdo hodil atomovku. Do obýváku nám vletěl černý mokrý namydlený blesk s vykulenýma očima a my se šli.

27.1.2024 v 11:30 | Karma: 26,95 | Přečteno: 1434x | Diskuse| Ostatní

Andrea Klusková

Když stáří šokuje mládí

Po zbytek pobytu u ní, jsem babičku furt pobízela k jídlu (chápejte, měla jsem starost o babičku, je droboučká, aby se mi nescvrkla ještě víc, s mojí nenažraností a blbým pocitem, že babičku totálně vyžeru.

30.12.2020 v 10:07 | Karma: 30,75 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Poslance SPD jsem zbil já, přiznal se 17letý mladík. Došlo k dalšímu ničení

5. května 2024  11:22,  aktualizováno  20:49

Drážďany v sobotu zaznamenaly další předvolební útok. Tentokrát šlo o stánek protiimigrační...

Strach z migrace i rebelie proti levici. Mladí Němci se přiklánějí k AfD

5. května 2024  20:15

Čekali byste, že mladí Němci volí hlavně Zelené nebo jiné levicové strany? Omyl Roste podíl těch,...

Méně teorie a faktů, více praktických znalostí. Blíží se reforma školních osnov

5. května 2024

Premium Ministerstvo školství chystá změnu toho, co a hlavně jak by se měli žáci na základních a středních...

Usnul za volantem a srazil lidi na chodníku. Pro ženu a dítě letěl vrtulník

5. května 2024  19:10,  aktualizováno  19:48

V Kostelní Lhotě na Nymbursku vjel v neděli odpoledne řidič osobního auta na chodník, kde srazil...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 17
  • Celková karma 14,72
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik