Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych řekla, že to je i o výchově a názoru a zkušenosti

http://alka-fejetony.blog.cz/1611/proc-jsem-netykavka-totiz-mne-netykat

Ale Vám Váš názor rozhodně neberu. Dělejte, jak cítíte. Ostatně i mně na můj blog (viz výše) přicházejí komentáře mně tykající...nic s tím nenadělám. Ale vodvázaná z toho nejsem. No jo - vím proč; jak jsem uvedla na tom shora uvedeném blogu.;-)

0 0
možnosti
VV

Netusim jak je to v Perlovce, ale ty divky ve Stittgartu co postavaji v Olgastraße take kazdemu hned tykaji.

Domnivam se, ze administrace je tu od toho, aby se z blogu nestal vykricenej dum.

0 0
možnosti
TK

No, chováte se přesně tak, jak to chlapi "milují" a to je taky důvodem, proč to zpravidla k vážnému seznámení nevede, nejvýš tak do postele, když je tu fyzická přitažlivost. Už od samého počátku místo vstřícnosti a tolerance něco kritizujete a sebestředně dáváte najevo jakési vaše požadavky, aby se ten druhý choval tak, jak chcete vy, a ne jak chce on. Dost typické pro ty, co jim pomalu ujíždí vlak, ale oni své požadavky snižují pomaleji, než klesá jejich vlastní tržní hodnota, takže křivka nabídky a poptávjy se u nich často nikdy neprotne, :-)

2 0
možnosti
RC

Jejda, ty ale dostáváš sodu!

0 0
možnosti
Foto

Každá jsme nějaká, já například už drahně let taková:

http://alka-fejetony.blog.cz/1611/proc-jsem-netykavka-totiz-mne-netykat

Ale je to samozřejmě na Vás.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Ano, každej jsme povahově jinej. Každému vyhovuje něco jiného :-)

0 0
možnosti
PK

čau lásko,doraž a probereme to;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MS

Proč po nás chcete, abychom na blog.idnes řešili vykání na nějaké Seznamce? Co je nám po tom? Třeba si tam klidně onikejte.:-)

1 0
možnosti
RK

R82a54d71i63m 22K64a39l19a93s

14. 12. 2018 13:00

Asi poslední poznámku, kterou napíši, jsem získal na základě zdejší diskuze. Většina zde zastává vykání v internetových seznamkách, ale většina se podivuje, proč o tomto tématu autorka píše a někteří ji vidí jako zoufalku (seznamuje se přece na netu:-) ) nebo rovnou sdělí, že chlap, který za něco stojí, dá přednost ženě s vyšším myšlenkovým potenciálem:-).

V životě jsem se seznámil, jak na ulici, tak na seznamce. A právě ze seznamky vím, že si tam mladší ročníky zcela většinově tykají. (Pokud se něco za ty roky nezměnilo:-).) Z mého pohledu tedy debata na toto téma postrádá smysl sama o sobě a naopak chápu, že vykání v takové chvíli působí spíše kontraproduktivně. Ono je tedy k tomu také nutné připojit, že seznamka je tak trochu džungle a pravost údajů je někdy pochybná. Tzn., že chlap, který uvádí, že je mu 35, ve skutečnosti dávno dovršil abrahámoviny. Profil ošálit lze, ale návyky a mentální rozpoložení ne. Dovedu si tedy představit, že když někdo takový píše výrazně mladší, ale dospělé ženě, vyká... O věku tam samozřejmě lžou i některé ženy. Dále bych zvážil to, že ti lidé tam nejsou pod svými jmény, ale spíše pod nějakou zcela neformální přezdívkou.

Zaujalo mě pak v souvislosti s výše zmíněnou zoufalkou a myšlenkovým potenciálem, že tyto skutečnosti zmínili lidé, kteří si zakládají na uhlazenosti a slušnosti a na internetových seznamkách by zásadně vykali:-). To je docela zajímavý rozpor, který možná naznačuje, jak to s tou slušností domnělou či skutečnou je... Aneb sice ti vykám, ale jinak si myslím, že jsi pěkný "tři tečky". A nemusíme jít do expresivních výrazů, prostě jen tebou lehce či více opovrhuji. Je to takový odstín pokrytectví a falešnosti. Vykání by mělo být o skutečné uctivosti a nikoliv o tom, že je to jen maska, za kterou se schovávám.

A proč tedy vlastně vykáme? Protože máme rádi především své vlastní ego... Ale z diskuze je vidět, že nám zase tak moc nezáleží na egu těch druhých, v tomto případě té druhé... zoufalka jedna...:-).

1 0
možnosti
RK

R19a56d93i87m 74K15a69l65a94s

14. 12. 2018 13:01

Naskakují nám ostny z představy, že nám někdo tyká, protože to zraňuje naše ego. Čímž samozřejmě neříkám, že by si lidé neměli vykat nebo že je v běžném kontaktu či diskuzi normální tykat. To rozhodně ne. Ale zmiňuji určitou sebelásku, která vychází z vlastního ega, které trpí, pokud je mu náhodou ublíženo. A tahle sebeláska nemusí být nejlepším tmelícím prvkem vznikajícího vztahu. V principu musí každý odevzdat část sebe ve prospěch toho druhého. Něco jiného je, pokud ono slušné chování a vykání nevychází jen z toho, že se to tzv. očekává, přestože podstata osobnosti konkrétního člověka je jiná nebo dokonce zcela hulvátská. A tady bych se asi zamyslel nad tím, jestli být slušný a v odpovídajících situacích tykat není náhodou větší dovednost, než vykat a přitom být namyšleným hulvátem zahleděným sám do sebe a do svých bolístek. Který sice „volně“ hovoří o kvalitách druhých, ale bytostně se ho dotýká, pokud by se náhodou někdo i jen zlehka otřel o něj samotného.

A protože jsou tématem seznamky a vystupování na nich, nechám na zvážení, která varianta je z hlediska partnerského života lepší a výhodnější...:-)

1 0
možnosti
JR

J93a28n 92R44o29s44a

14. 12. 2018 12:49

A pritom by stacilo napsat, ze se ti tykani nelibi. Nicmene otazkou spis je, proc vlastne tenhle clanek vznikl. Potrebujes reakce od okoli, ktere jinak nedostavas? Existuje spousta provokateru, kteri neumi jinak komunikovat ... treba muj starsi syn. Abych pravdu rekl, doufal jsem, ze je to zalezitost veku ....

2 0
možnosti
Foto

vykani je slusnost. projev slusneho chovani a vychovani. melo by vam lichotit kdyz vam muz vyka. neznmena to totiz ze jste stra nebo ve filmu pro pametniky ale ze dotycny je vychovany a chova se k vam tak, jak se slusi .samozrejme je to muj nazor a nemusite souhlasit ;-)

2 0
možnosti
TS

Také to tak vidím. Jasně, pokud mi bude dvacet a potkám na diskotéce kluka, kterýmu je očividně taky dvacet, tak mu asi vykat nebudu.Hodně tam hrají roli i sympatie a reakce z druhé strany. Proto mi tykání víc sedí do osobního kontaktu - líp poznám, co jak se dotyčný tváří, jestli se usmívá, jestli si mě pouští k tělu nebo naopak drží odstup, prostě jak na mě reaguje. Ale v kontaktu s cizími lidmi spíš preferuju vykání. Je to prostě uctivější a pokud na mě někdo cizí suverénně vyjede s tykačkou, aniž by se zeptal, zda to nevadí, přijde mi to celkem hrubé. Jo a padesát mi fakt není. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 23,76
  • Průměrná čtenost 1075x
slovy mýho kamaráda: Velký temperament v přílíš malém těle, s notnou dávkou duševního exhibicionismu, který ti nechá jen okamžik na okouzlení zevnějškem, humorem a okamžitě tě sejme všemi vlastnostmi, za které se ostatní stydí a ona si na nich zakládá :-D

Seznam rubrik